Usnadněte si hledání zadáním kódu vašeho náhradního dílu do políčka Vyhledat.
Ultimate Engine MXR v.2 Ceramic motor + Airmax vzduchový filtr
Ultimate Engine MXR v.2 Ceramic motor + Airmax vzduchový filtr
Výrobce: | Ultimate Racing |
Kód výrobku: | MX-UR3401-MR2 |
- 11 390,00Kč
- Cena bez DPH: 9 413,22Kč
MX-UR3401-MR2
Závodní motor Ultimate MXR v2 Ceramic 3 Transfer .21 s filtrem Ultimate Airmax. Stejně jako jeho předchůdce MXR je i tento motor vyráběn prestižní japonskou značkou O.S. Engines a rovněž vychází z jejich motoru Speed B21 se čtvercovým zdvihem (poměr vrtání ku zdvihu 1:1).
Kromě úprav, které měl již motor MXR, jako je kliková hřídel, zadní deska, upravené pouzdro a inovativní Venturi (vložka difuzéru) FlowMax 6 a 6,5 mm, přichází verze v2 s upravenou klikovou skříní. Všechny tyto změny byly provedeny za účelem zvýšení výkonu, přesněji řečeno dosažení vyššího výkonu bez zvýšení spotřeby paliva.
S tímto motorem získáte opravdu dobré výkonové pásmo s množstvím využitelného výkonu. Má hladký spodek, který dobře funguje na hrbolaté trati, a pak má hodně razance a citu ve středním pásmu. Je to jeden z motorů s nejlepším volnoběhem, které můžete na trhu najít.
Chladicí hlava
Model MXR v2 je vybaven stejnou chladicí hlavou jako jeho předchůdci (MXS, MTS, MXR). Má velmi nízké těžiště a byla navržena tak, aby soustředila většinu proudu vzduchu přímo na žhavicí svíčku. Chlazením žhavicí svíčky dosáhneme stabilnější karburace a volnoběhu.
Karburátor
MXR v2 se opět dodává s karburátorem 21 J3. Na rozdíl od původního karburátoru OS byl jeho držák vysokootáčkové jehly přepracován pro lepší chlazení proudu paliva do karburátoru, čímž se snížila teplota karburátoru a následně se stal stabilnějším s velkou stabilitou volnoběhu, lepší spotřebou paliva a celkovým výkonem motoru.
Karburátor je dodáván s kroužkem manžety karburátoru od společnosti Ultimate Racing. Tento kroužek byl navržen tak, aby zaručoval co nejlepší utěsnění karburátoru.
Kromě toho byl také upraven uniballový kloub šoupátka karburátoru se dvěma zarážkami namísto jedné. Díky této nové upravené konstrukci můžete snadno nastavit úhel uniballového kloubu, aniž byste museli motor rozebírat. Tento karburátor nabízí vyšší přesnost ladění, což je pro zkušené řidiče velmi zajímavá výhoda.
Zadní víko
Stejně jako u modelu MXR bylo upraveno zadní víko. Je vyrobeno CNC frézováním ze švýcarského hliníku 7075-T6. Byl vyfrézován, aby se zlepšil průtok plynů směřujících k pístu a zlepšila se účinnost a výkon motoru.
Díky jeho konstrukci můžete víko sejmout, aniž byste poškodili ojnici, i když je ve spodní poloze (PMI). Boční drážky umožňují snadné vyjmutí výka, aniž byste museli použít jakýkoli nástroj, který by jej mohl poškodit.
Kliková hřídel
Kliková hřídel má úpravu DLC a 2 wolframová závaží, která zvyšují setrvačnost otáčení a zlepšují cit ve středních otáčkách.
Ložiska
Dodává se s originálním keramickým ložiskem OS vzadu a ocelovým ložiskem Ultimate Racing s dvojitým těsněním vpředu.
Vložka difuzoru (Venturi)
Model MXR v2 se dodává se dvěma vložkami difuzoru (Venturi), 6 a 6,5mm Ultimate Racing FLOWMAX. Díky inovativní konstrukci, která je delší než standardní vložka O.S. a širší v základně, zajišťuje, že spodní část vložky a karburátor mají přesně stejný průměr. Tato nová geometrie zlepšuje dynamiku a poskytuje dodatečný výkon, který umožňuje použití menších vložek bez snížení výkonu, a v důsledku toho snižuje spotřebu paliva.
Vnitřní vložka hlavy a píst
Vycházejíc ze skvělého základu MXS, byla upravena vnitřní vložka hlavy, která modifikuje kanály tak, aby bylo možné měnit časování sání a výfuku a dosáhnout tak vyššího výkonu bez zvýšení spotřeby paliva.
Vložka se 3 sacími a 1 výfukovým kanálem zaručuje nízkou spotřebu paliva při velmi vysokém, ale plynulém a lineárním výkonu.
Vložka i píst jsou vyrobeny z vysokopevnostního hliníku, který zvyšuje jejich odolnost.
Kliková skříň
Tento motor obsahuje novou klikovou skříň, která zlepšuje vnitřní průtok paliva pro dosažení vyššího výkonu.
Vzduchový filtr Airmax
Koncepce AIRMAX spočívá v dosažení maximálního průtoku vzduchu ke karburátoru při respektování vnějších rozměrů filtru, aby zůstal kompatibilní s většinou 1/8 terénních vozů a karoserií. Toho je dosaženo pomocí krátké tvarované gumové spojovací trubky o velkém průměru, která urychluje proudění vzduchu, a vnitřní struktury filtru s větší plochou, aniž by byla ohrožena ochrana motoru. Výsledkem je znatelné zvýšení výkonnosti motoru.
Gumová spojovací trubka je vysoce odolná, aby se zabránilo nežádoucímu poškození.
Filtr je dodáván s předmazanou jednovrstvou pěnou a obsahuje kryt filtru s vyznačenými otvory, který lze použít za deštivých dnů.
Součástí balení jsou 2 nastavitelné plastové držáky, které se hodí pro montáž do různých modelů. Jeden slouží k upevnění výše nebo níže. Druhý je k upevnění blíže nebo dále ve vodorovné poloze. Oba držáky mají nastavitelné otvory, které poskytují určitou volnost pro snadné osazení.
Součástí balení jsou 4 šrouby a 2 plastové pásky pro kompletní montáž filtru a držáků.
TECHNICKÉ ÚDAJE
- Objem: 3,49 cm3
- Výstupní výkon: 2,61 HP při 34 000 ot/min.
- Praktický rozsah otáček: 4 000 - 42 000 ot/min
- Vrtání x zdvih: 16,40 x 16,40 mm
- Vnitřní vložka hlavy: 3 + 1 kanál
- Zadní kuličkové ložisko: keramické
- Přední kuličkové ložisko: ocelové
- Kliková hřídel: 14 mm
- Karburátor: 21 J3
- Žhavicí svíčka: P3 Turbo
- Výfuk: zadní
- Doporučené palivo: Nitrolux Energy3 16%-25%